4 Mart 2015 Çarşamba

Hayatı Kendin İçin Yaşa

     




Konumuz kendi hayatımız.Pardon başkaları için yaşadığımız için hayatımız mı deseydim acaba?Birileri mutlu olsun diye kalbimizden geçeni yapamadığımız hayatımız mı?O ne der bu ne der diye kendimizi yıprattığımız hayatımız mı?Şimdi bana kızacaksın ne yapacağız başka, imkanlarımız bununla sınırlı diye.

     
      Kendin için yaşamalısın ben bunu anladım. Kendin için yaşayacaksın ki çıksın bu hayatın tadı. Birileri mutlu olsun gönlü olsun diye diye nelerden vazgeçiyoruz ! Kendimiz için önemli olan nelerden fedakarlık yapıyoruz. Ee ne demişler * Herkesi düşüneni hiç kimse düşünmezmiş.* Başkaları ne düşünür ne ister diye değil BEN istiyorum diye yapmalısın. Beni yanlış anlama. Sana egoist veya narşist ol demiyorum. Tabi ki bencil hareketlerde bulunmak kötüdür.Ben diyorum ki zevk al bu hayattan.Bıkmadık mı şu amcanın oğlu şunu başarmış ben yapamadım demekten,anne ve babaların kıyaslamalarından... Sen gittiğin yolda  rotanı kendi isteklerine göre belirle. İnsan herşeyi başaracak diye bir kural yok. Kurtul bu saçma inançlardan kıyaslamalardan. Kır kabuğunu ! Elbet karşı çıkanlar olacak sana ama bırak çıksın. O onun ayıbı onun egoistliği ! Bu hayat senin unutma bunu. Sen kendinden emin ol dik dur yeter. Zaman kaybetme dostum yaşa bu hayatı. Hem çalış hem yaşa. Sadece birini yaparsan hüsranla karşılaşır mutsuz olursun. Zaman kaybetme hemen şimdi kendi hayatını yaşamaya başla ! 

   Hayatta kimseyi değiştiremezsin ve kimse için değişmemelisin. Ne sen başkası için mecburi iskitametsin, nede başkası senin için. Yorma kendini; bırak hayatına eşlik etmek isteyenler seninle gelsin.                      
                                                                                                           Charles Bukowski
                            


                                    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder