4 Mart 2015 Çarşamba

Marka Takıntısı








Konumuz önemli.Marka takıntısı geçmişte var mıydı bu kadar bilmiyorum.Ama bulunduğumuz zamandan bahsedecek olursak vay halimize.Bunun bir hastalık olduğunu bile düşünüyorum bazen.Sırf o markanın simgesi var diye adam aldığı tişörtün bütün renklerinden alıyor.Çok değişiyoruz çok.Farkında değiliz.Hepimizde lüks düşkünlüğü,marka olsun güzel olmasa da olur,fotoğrafı çekerken armayı da al,arabanın markayı gördün mü,ayakkabının modele bittim amk keşke bende de olsa,üstünde markanın simgesi varsa tamamdır gerisi hikaye,oho markanın her şeyi iyi daha neler neler…Hangimiz böyle değiliz kabul edelim.Ben şahsen kendimden biliyorum bunları ve yanlış yaptığım için insanlara doğrusunun ne olduğunu göstermek istiyorum.


   Ne zamana kadar marka alacaksın peki? Paran bittiği zaman b*k alırsın.Parası olanlara sözüm yok.Benim bir arkadaşım vardı.Parası olmadığı halde marka giyinmeye çalışırdı.Sırf bulunduğu arkadaş ortamına ayak uydurmak için sağdan soldan çarpar bir yolunu bulup marka giyinmeye,kaliteli takılmaya çalışırdı.Sanki marka giymeyen insan değil amk nasıl bir mantıksa.Bir gün oturuyoruz bir ortamda biri geldi kanka benim kazağı akşam eve bıraksana dedi ve gitti o arkadaşta tanıdıktı ortam samimi yani.Bu oğlanda kazağı yeni aldım diye 5 dakika önce demişti.Ama anlatamam amk öyle bir bozuldu ki rengi değişti resmen.Kimse konusunu bile açmadı ama o an ne hissettiğini anlayabiliyordum.Böyle tipler dışarıdan iyi görünmeye çalışır fakat içleri eziktir.


     Anlatacağım şu gösteriş meraklısı olup,marka takıntısı olmak bence sakıncalıdır.Paran varsa giyersin tabi ki veya indirimdeyken alırsın.Ama gücün yetmediği halde bu marka olayına ayak uydurmaya kalkarsan işte o zaman vay haline derim ben.Yaşadığım olayı anlattım.Şahsen ben yaşamak istemezdim öyle bir şey.Bende bir ara sürekli marka giymeye başlamıştım.Fakat baktım önünü alamıyorsan dedim dur kendine yakışan olsun hesaplı olsun.Şimdide marka giyiyorum fakat indirimini bekliyorum ancak öyle durumum buna yetiyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder